torsdag 16 oktober 2008

Så vem var det?

Nu har alla fått sina paket och jag ska nu avslöja vem som skickade till vem! Det verkar som om det var lite svårare att gissa denna gång.

Ester och Konrad pysslade till Malin Johanna
Ett Tu Tre pysslade till Älsklingsbarn
Gosi pysslade till Ett Tu Tre
Gulligan pysslade till Gosi
Hiskon pysslade till Strömming
Linnzan pysslade till Gulligan
OttoPippi pysslade till Lillen och Jag
Pira Päron pysslade till P.O.S.E
Rino pysslade till Pira Päron
Strömming pysslade till Tisas hem
Babushkadockan pysslade till Ester och Konrad
JNY-design pysslade till OttoPippi
Kalunji pysslade till Babuschkadockan
Lillen och Jag pysslade till Hiskon
Malin Johanna pysslade till JNY-design
P.O.S.E pysslade till Stora lilla J
Pyssebus pysslade till Kalunji
Stora lilla J pysslade till Linnzan
Tisas hem pysslade till Rino
Älsklingsbarn pysslade till Pyssebus

Nu är det fritt fram för alla att blogga om det man skickade! Nästa omgång startar inom kort, temat är redan bestämt och mer info kommer i början av nästa vecka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara påpeka lite att det är "Älsklingsfrö" som mitt "märke" heter inte Älsklingsbarn även om det står så i bloggadressen. Men vill gärna att det skall vara rätt eftersom Älsklingsbarn inte existerar längre och jag håller på och försöker få Älsklingsfrö varumärkesregistrerat.
Vänligen
Marine

Lillen&Jag sa...

Har bloggat om det jag sytt på min sida, tyvärr har jag inte med hela paketet, men kläderna iaf.

Strömming sa...

Tänkte bara säg att jag blev pysslad till av samma person båda gångerna! Det var jättefina paket båda gångerna så jag är ju jätteglad för de, men man kanske ska ha något system för att det inte ska bli så fler gånger, det är ju roligare om man får en ny att pyssla till varje gång!!! Så den som lottar nästa omgång kan ju kanske kolla listan här och så lotta om om det blir så igen!

OttoPippi sa...

Oj så Susanna!!! Det hade ju min sambo INGEN ANING om förstås!!! :-) :-) Vilken dum slump :-)

Strömming sa...

Nope, det kunde inte sambon veta! Så kan det vara :)

Det var visst fler som fick samma igen. Trodde det inte skulle gå nu när vi var så många. Något att tänka på nästa gång bara. Jag är fortfarande jätteglad över mitt andra Hiskon-paket och I fick ha både klänning och bodyn när hon träffade tjocka släkten i helgen!