lördag 25 oktober 2008

"Vintermys"

Nu är det äntligen dags för omgång 3 "Vintermys"

Det som ska finnas i paketet är:
1m tyg
Pysseltillbehör
Ngt färdigpysslat/sytt
Ett mönster
Julpynt
En personlig julklapp

Budgeten är även denna gång 300kr (utan frakt). Jag tänkte att deadline ska vara innan julafton så att alla har sina paket och kan öppna dem på julaftonsmorgonen. Alltså får ingen öppna sitt paket innan utan alla sparar dem och öppnar dem på julaftonsmorgonen. En extra julklapp helt enkelt! Så deadline blir så att personen får sitt paket innan julafton, och gärna ett par dar innan.
Ni som är nya kan gå in på min blogg och kopiera frågorna där och svara på dem på eran blogg. Jag har även lagt till två extra frågor som alla ska svara på!
Vad är en mysig vinterdag för dig?
Vad gillar du för slags julpynt?

Vi som kör omgång 3 är:
Babushkadockan, ESTER & KONRAD, Ett Tu Tre, FNIXen, GoSi, Gulligan, Hiskon, JNY-design, Kalunji, Linnzan, MalinJohanna, OttoPippi, P.O.S.E, Pyssebus, Rino, SNORK, Stora Lilla J, Strömming, Tisa, Vouffen, Älsklingsfrö.

Jag kommer mejla alla adresserna och era hemliga vänner senast på måndag!
/Linn

14 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Hade gärna velat vara med, men nu är det väl tyvärr försent??
Kanske nästa gång??

Kalunji040 sa...

Åh, denna omgång kommer också att bli så rolig. Jag har fått min hemlisvän.

ellan sa...

Jag hade gärna varit med, men nu är det väl försent.....?

Anmäler mig gärna till nästa omgång

Annan sa...

Jag instämmer med föregående kommentator. Hade gärna velat vara med. Jag har spanat på era hemlisar och det verkar ju jättekul! Om det inte är försent så... Men annars vill jag hemskt gärna vara med nästa gång!

hälsningar
annan

lilla hjärtat sa...

Va mysigt det låter, hade också gärna varit med. Man kanske kan hänga på nästa gång.

linnzan sa...

Vad kul att så många vill vara med! Det finns en kölista som ni kan sätta upp er på. Mejla bara namn, hemadress och bloggadress till linn_bjorbrand@hotmail.com så sätter jag upp er på listan!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Får man öppna när man vill under perioden eller vill du att alla väntar till jul ?/Karolina

linnzan sa...

Det vore kul om alla väntar med att öppna sina paket tills på julafton!

Sarah sa...

denna gång har jag verkligen haft svårt att komma igång och ta tag i bytet. har ännu inte pysslat de sakerna som skall skickas och inte inhandlat tyget. Någon mer som är seg....

Strömming sa...

Idag fick jag mitt paket!!! :D Det är nu gömt så jag inte får för mig att vara nyfiken!!!

Pysse sa...

Jag har skickat mitt paket och väntar med spänning på att ett ska dimpa ner i brevlådan...

Vill passa på att önska alla en riktigt mysig och trivsam god jul.

Babushkadockan sa...

Jag fick mina paket igår. Har även skickat det igår!

Anonym sa...

Jag har både skickat(hoppas det har kommit fram eller gör det imorgon)och fått i brevlådan. Nu ligger det undanstoppat i väntan på julafton.

rino sa...

idag kom mitt paket! har skickat också. God jul till alla:-)