lördag 18 april 2009

"VATTEN"

Då var det dags igen.......

Paketet ska innehålla:
ngt färdigsytt/pysslat
1m tyg
ett mönster
ett sybehör
ngt "rinnande"

Budgeten är son vanligt satt till 300kr (utan frakt) och deadline att skicka paketet blir 24:e juni.
Jag har inga nya frågor som ska besvaras, men det går som vanligt bra att uppdatera de gamla frågorna. Ni som är nya kan mejla mig om ni har några frågor (ni andra också såklart).

Vi som kör denna omgång är:
Babushkadockan, ESTER & KONRAD, Ett Tu Tre, FNIXen, linnzan, MalinJohanna, Marias hemmapyssel, OttoPippi, P.O.S.E, Pyssel på Torp, Rino, SNORK, Stora lilla J, Strömming, Tisa, Vouffen, Älsklingsfrö, made by ellan, H, Lilla Prinsessan och Zion.

29 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Kan alla lägga upp sina svar är ni snälla. /Karolina

h. sa...

Ja, det vore fint. / Hanna

Strömming sa...

Jag har fått mitt paket!!! :D Har bloggat om det idag!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jag har fått paketet men jag kommer inte in på bloggen för att lägga upp det. Ska bli så fort felet är ur vägen .Det var sååå fint ! Tack hemlis!/Karolina

Ett Tu Tre sa...

Mitt paket kom idag. Tusen tack du snälla vän. Jag ska försöka hinna blogga om det under midsommarhelgen. Idag har det varit mycket med äldsta dotterns födelsedagskalas och på midsommarafton har jag och maken tio-årig bröllopsdag, men så fort jag hinner så kommer det. Tack för allt det fina - vi är så nöjda!

Maria sa...

Mitt paket kom idag! Tusen tack! Ska blogga om det så snart jag hinner.

OttoPippi sa...

Hej! Idag borde väl paketet ha kommit??? Men inget paket här i alla fall.... Kanske tar det två postdagar...?

Anonym sa...

mitt paket har kommit men har inte en aning om vem det kan komma ifrån?

Anonym sa...

TILL LILLA P !!!!!!!!!

Tycker så synd om dig...har dåligt samvete men har inte kunnat påverka situationen pga inläggning på sjukhus. Jag har skickat med ett brev till dig som förklarar allt.
Paketet skickas så du har det i början av veckan. /Kram din hemlige vän.

Maria sa...

Hejsan!
Undrar hur man kan bli med i en "grupp" som t.ex hemlisar, give and get m.m.?
Skulle vara himla roligt:)

Sarah sa...

Jag fick mitt paket i fredags. jättefint, men hinner inte blogga om det. TACK

OttoPippi sa...

Är det jag som är lilla P????? Fast jag har varken fått ett förklarande brev eller något paket... Idag var det en vecka sedan det skulle ha skickats....
????

ellan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
h. sa...

Jag fick mitt paket dagen efter deadline..har bloggat!

Anonym sa...

OTTOPIPPI...du är inte LILLA P .
Det är Lilla Princessan som är det.
Hon har fått paketet. /Hemlige vännen

Anonym sa...

min hemlige vän verkar inte ha varit och hämtat ut sitt paket ännu. Jag skickade det som paket eftersom det blev för tungt som brev. Det anlände till utlämningstället redan den 26:e.

rino sa...

om den sista kommentaren var till mig så har jag bloggat om mitt fantastiskt fina paket nu:-D

Har varit bortrest, sorry för försening...

Babushkadockan sa...

Mitt paket har ännu inte kommit, men jag har fått veta att det är försenat. Jag skriver om det så fort jag får det.

ellan sa...

Hej
Jag fick veta att det kommit ett paket till mig och hoppades att det var min give and get.... men så var det inte, alltså mitt paket har inte dykt upp...

Babushkadockan sa...

Jag önskar att den person som skulle skicka till mig hör av sig igen för att veta om hon skickat eller om jag kan förvänta mig något.

ellan sa...

Har fortfarande inte hört något angående min give and get... snälla lämna en kommentar så att jag vet om jag ska efterlysa den på posten eller om den är på väg!

Anonym sa...

babuschkadockan: ditt paket är skickat nu, och jättestort förlåt för förseningen!!! En väldigt tråkig kombination av förseningar på beställda tyger och totalhaveri på samtliga maskiner har gjort paketet mer än lite försenat och jag är verkligen jätteledsen för det!!! Nu är det ivägskickat i alla fall och du borde ha det imorgon!

Älsklingsfrö sa...

Noterar här också att jag både har fått mitt paket och har skickat det...minns dock inte vem som var min hemliga kompis så jag vet ej om det har kommit fram (har inte sparat några uppgifter och minnet är inget vidare).
Älsklingsfrö

Anonym sa...

Jag har också fått och skickat, ursäkta att jag inte meddelat det här tidigare!

stora lilla j sa...

Jag har fortfarande inte fått något paket, men jag vet att min hemliga kompis skickat det, så hela ansvaret ligger på posten! Himla tråkigt ändå...

Babushkadockan sa...

Nu har jag fått mitt paket, tusen tack min hemliga vän;-)

Strömming sa...

HAr alla fått sina paket nu så man kan blogga om det man skickade?

h. sa...

En fråga..är fnixen fellänkad här? Detta ska väl vara tänkt till de som är intresserade av att sy/sticka/virka och skicka vidare..

Eller är jag ute o cyklar..hittar jag inte sy-delen hos fnixen?
/ Hanna

stora lilla j sa...

babushkadockan: tusen tack? du var ju så missnöjd? hur som helst, jag avslutar min medverkan i det här bytet!