måndag 6 april 2009

Nya temat = VATTEN

Hej alla!

Nu börjar det dra ihop sig för nästa omgång och Rino har bestämt temat VATTEN. Väldigt bra tema så här inför sommaren.
Tre av oss har hoppat av och jag tackar dem för en kul tid och önskar dem lycka till med framtida pyssel.
Jag har skickat förfrågan till tre nya medlemmar och ska få svar av dem senast 9/4.
Därefter kommer jag meddela alla vem de ska pyssla till och vad som ska ingå i paketet.

Kram och ha en bra påsk (fundera på temat nu under veckan och helgen)
linnzan

4 kommentarer:

Ett Tu Tre sa...

Oj vad spännande - vatten. Jag känner hur inspirationen "flödar", det här kan man absolut göra något av oavsett om man ska pyssla till stor eller liten.

OttoPippi sa...

Vilket underbar tema!!!!

Ser mycket fram emot nästa omgång!!

Anonym sa...

hej. har vart inne o läst då o då o sett i en dels bloggar om detta give o get, verkar kul.
vad är det? hur blir man medlem? får man va med nångång?!
inte nu, så bra är ja inte på att sy än :-)

linnzan sa...

Hej Pernilla!
Du kan mejla mig (linn_bjorbrand@hotmail.com) om du vill vara med. Det är just nu kö, och jag kan sätta upp dig på kölistan om du vill!