söndag 4 januari 2009

Slut på vintermyset!

Så tror jag att alla nu har fått och bloggat om sina hemlispaket! Jag tänker inte hålla er på sträckbänken längre utan här kommer svaren som alla väntat på.

GoSi pysslade till JNY
JNY pysslade till Pyssebus
Pyssebus pysslade till SNORK
SNORK pysslade till Babushkadockan
Babushkadockan pysslade till Rino
Rino pysslade till Kalunji
Kalunji pysslade till P.O.S.E
P.O.S.E pysslade till Ett Tu Tre
Ett Tu Tre pysslade till FNIXen
FNIXen pysslade till Gulligan
Gulligan pysslade till MalinJohanna
MalinJohanna pysslade till Tisa
Tisa pysslade till Vouffen
Vouffen pysslade till Strömming
Strömming pysslade till ESTER & KONRAD
ESTER & KONRAD pysslade till Linnzan
Linnzan pysslade till OttoPippi
OttoPippi pysslade till Älsklingsfrö
Älsklingsfrö pysslade till Stora lilla J
Stora lilla J pysslade till Hiskon
Hiskon pysslade till GoSi

Nu är det alltså fritt fram att blogga om paketet du skickade och så ser jag fram emot en ny omgång och att se vad alla kommer på till det nya temat. Ni ska redan nu få veta temat så kan ni börja fundera på det tills ni får er nya hemliga vän (om ca en vecka). Strömming har valt denna gång och jag tycker att det var ett fantastiskt bra val måste jag säga. Det nya temat för omgång 4 är.........
SAGOLIKT (fritt att tolka precis som du vill).

Ha det bra så länge
/Linnzan

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vilket bra tema!!! Ser jätemycket fram emot nästa omgång :-)

rino sa...

å jag har ett jättevackert tematyg! hoppas nu på en hemlisvän som det kan funka hos;-)

ellan sa...

Mysigt tema! Hoppas att det finns plats för mig att vara med?
/ Ellan