lördag 10 januari 2009

"Sagolikt"

Så var det dags för omgång 4 "sagolikt"!

Paketet ska innehålla:
Ngt färdigsytt/pysslat
Ett mönster
1m tyg
Ett sybehör
Personlig gåva

Budgeten är som vanligt 300kr (utan frakt). Deadline att skicka paketet är den här gången 18:e mars. Vi har två nya medlemmar till denna omgång och ni kan kopiera frågorna från min blogg och svara på dem på eran. Jag har inga nya frågor den här gången men ni kan ändra era svar om ni inte tycker att de stämmer längre. Ni kommer under helgen få era nya hemlisar och alla uppdaterade adresser.

Vi som kör den här omgången är:
Babushkadockan, ESTER & KONRAD, Ett Tu Tre, FNIXen, GoSi, Gulligan, JNY-design, Linnzan, MalinJohanna, Marias hemmapyssel, OttoPippi, P.O.S.E, Pyssebus, Pyssel på Torp, Rino syr, SNORK, Stora lilla J, Strömming, Tisas sida, Vouffen, och Älsklingsfrö.

15 kommentarer:

h. sa...

Heej! Är det min tur snart.. :)

Sarah sa...

Jag har fått mitt paket idag, jisses vad mycket fint det var däri. Tack så mycket.

Anonym sa...

Mitt paket har kommit. Jag bloggar om det under veckan när tid och tillfälle ges. Tack så mycket.

Sarah sa...

Nu har jag äntligen lyckats blogga om mitt give paket.

snork sa...

Åh vilket fantastiskt paket som kom idag! Bloggar om det snart!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Hi,hiiiii ! Mitt paket har kommit också. Bloggar om den senare i veckan. TACK underbara hemlis./Karolina

Anonym sa...

Hurra, idag fick jag paket! Tusen tack hemliga vän, jag ska fota och försöka hinna blogga om det imorgon.

Gulligan sa...

vilket fantasiskt paket kom igår!! Bloggar om det snart!! tack min hemliga vän!!!

stora lilla j sa...

Mitt paket kom igår, bloggar om det snart, måste vänta på kamerabatteri...

OttoPippi sa...

Jag har fått mitt paket!!!

Anonym sa...

jag har oxå fått ett alldeles underbart paket!

Strömming sa...

Idag har även jag fått ett jättefint paket! Tack hemlis!

OttoPippi sa...

Glömde skriva att jag bloggade om det direkt

rino sa...

jag har fått & bloggat

Pysse sa...

Jag har fått mitt paket och bloggat! Tusen tack!!