tisdag 24 juni 2008

Har du fått din hemlis?

Nu när hemlispaketen börjar trilla ned i era brevlådor tyckte jag att det var dags för ett nytt inlägg här på bloggen! Tänkte att man kan kommentera detta inlägget om man fått sin hemlis och skriva en liten snutt om innehållet. Det blir lättare att hålla reda på vilka som fått sitt paket och så har vi koll på när alla har fått hemlisen och det är dags att avslöja vem som fick från vem! Och som ni ser i medlemslistan så är vi nu 19 st till omgång 2, vilket är riktigt kul.

10 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jag har fått mitt underbara paket för några veckor sedan. Har beskrivit det i ord och bild på min blogg.Det var klänning och mamelucker,2 hårband ,fin väska,choklad,fröer, elefanttyg,gula kantband och ett personligt brev...jag blev JÄTTE glad för gåvorna. /Karolina

gosi sa...

Jag har också fått mitt superfina paket som jag är helnöjd med, såklart! Det var medskickat en jättefin klänning till min dotter, en par 3/4-långa shorts till pojken, boken "sy nytt av gammalt, vitt kantband två härliga tyger, choklad och supersalt godis. Titta gärna på mitt inlägg på min blogg:) Tack än en gång vännen!

PiraPäron sa...

Tjoho, jag har också fått paket! En mer utförlig beskrivning om det finfina paketet finns i bloggen!

Tack min hemlige vän!

Anonym sa...

Jag fick mitt hemliga paket i förra veckan. Jätteroligt. En fin picknickkorg som användes första gången nu i helgen, jättepraktiskt med alla fiffiga förvaringsfack! Presenter till barnen, dottern har ännu inte tagit av sig armbandet annat än för att tvätta sig, två fina tyger, knappar och symärke och mönster till en "pyjamaselefant". Kika gärna på bloggen så hittar du bilder och en mer utförlig beskrivning.
Än en gång tusen tack, du vet vem!

OttoPippi sa...

Jag har preciiiiis fått den!!! Och jag är tårögd!! Det var helt underbara grejer!!!! Har inte ens hunnit fota nåt ännu men skall lägga ut mitt inlägg ikväll! Tack snälla, kära hemlisvän!!!

Strömming sa...

Idag ramlade min hemlis in genom brevinkastet!!! Har bloggat om det på min sida. Superglad!

linnzan sa...

Fick mitt paket igår! Tjoho! Och vilka underbara saker jag fick, hon kunde inte lyckats bättre med ett paket till mig! Fick en superfin klänning/tunika som jag har på mig idag. Ska blogga om paketet senare idag när jag fotat mig med klänningen på så alla får se hur fin den är! Tusen tack min hemliga vän!

Gulligan sa...

Jag har fått min underbara paket som jag är jättenöjd med!!!Beskrivning finns på min blogg!!! Tack till min hemlis!!!

rino sa...

Jag har fått världens finaste paket! Har ännu ingen aning om vem paketet kan vara ifrån. Är på landet och har inte tillgång till någon dator men lovar att blogga om det så fort jag kommer hem.
Hälsar Rino via ombud.

rino sa...

ledsen att ni fått vänta på mig, men nu är jag hemma igen...
Antar att det är fritt fram att skriva vem som är ens hemlis nu? Bilder på mitt paket kommer under kvällen!