måndag 30 juni 2008

Fullt till omgång 2

Då var det deadline idag för att skicka sitt hemlispaket i omgång 1. Kul att det har blivit så lyckat! Det är många som vill vara med till omgång 2, nu är vi 21 st. Jag tycker att det är alldeles lagom många och sätter nu stopp för anmälan till omgång 2. Från och med nu är det en in en ut som gäller. Men jag tycker att det är väldigt kul att så många är intresserade. Det går bra att mejla mig ändå om du vill vara med, så gör jag en väntelista utifall någon hoppar av.

8 kommentarer:

Strömming sa...

Länken till älsklingsbarn fungerar inte. Kanske något stavfel smugit sig in?

linnzan sa...

Ja, jag har upptäckt det. Men det stod så i mejlet (har dubbelkollat). Har också mejlat henne för att få det rätt!

med nål och tråd sa...

hej hej

Ska jag lägga upp listan på allas hemlis-peron är? För nu har väl alla fått sina grejer?!
kram

linnzan sa...

Nä, en är på semester och har inte öppnat sin hemlis ännu, så det får vänta lite

Kalunji040 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kalunji040 sa...

Oj, nu blir jag nervös på riktigt. Jag tror kanske jag tagit mig vatten över huvet lite grann med syhemlisen, särskilt nu när jag ser all super fina kreationer alla har gjort. My God, Jag har bara hållit på sen i höstas och inte alls lika duktig som er andra. Jag tror nog att när jag änmälde mig förut var mer fokuserad på get-biten än på given. Helt ego! Tänkte bara på va kul att få ngt från er som är så duktiga och att allting ni gör ser jämt så välsytt ut. Åh, stackars den som får mig.

Hmmm... Linn: Jag börjar tveka...

linnzan sa...

Nä det ska du inte göra Nakiito. Jag har bara haft min symaskin sen i februari och är inte så duktig som du tror. Vi andra var också nervösa inför första omgången, men det blev ju riktigt bra! Hoppas du vill vara med!

Pysse sa...

Jag googlade henne och hittade denna bloggsida. Dar ar svaren pa fragorna med i alla fall. Kolla in...
http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/