söndag 4 maj 2008

"Blomsterlandet"

Så var det dags att starta första omgången! Det ska bli så himla kul, och roligt att så många vill vara med!
Sammanlagt har vi nu 10 medlemmar, över förväntan och det är kul. Om fler är intresserade går det redan nu att anmäla sig till omgång 2.
Temat jag har valt denna gång är "Blomsterlandet", fritt att tolka precis som man vill. Man behöver inte följa temat slaviskt, bara fantasin sätter gränser.
Deadline för att skicka sitt "hemlis-paket" är 31 juni!

Vi som kör omgång 1 är:

ESTER & KONRAD
Ett Tu Tre
GoSi
Gulligan
Hiskon
Linnzan
OttoPippi
PiraPäron
Rino syr
Strömming

Jag har skickat mejl till alla med mer information!
/Linn

5 kommentarer:

OttoPippi sa...

Hejsan alla!

Nu har jag lagt ut mina svar :-) :-) :-)

En undran bara Linnzan: Hur kan du skicka ut adresser till oss när du inte vet vem som har fått vem? Eller gör din kompis det med? Eller skickar du ut allas adresser till alla?

Strömming sa...

Oh vilket trevligt tema :) Ska svara på frågorna ikväll och ser fram emot att få veta vem jag ska pyssla till!

linnzan sa...

Jag skickade ut alla adresser till alla, så blir det inte så mkt jobb för Elin. Hon kommer bara att skicka ut namnet på eran hemlis.

JNYdesign sa...

Om du läser detta, så vill jag vara med på nästa syhemlis, om det är för sent att vara med på denna. Du kan väl maila mig på info@jnydesign.se
// Jenny

Anonym sa...

Jag är också intresserad av nästa omgång, om det blir en sådan! malin.henriksson at netikka.fi. Hoppas inte landet är ett problem!