fredag 18 april 2008

Hoppas du vill vara med!

Vill du vara med och sy/sticka/virka/brodera/pyssla till andra och själv få något tillbaka som någon annan har gjort!?

Så här går det till:
  • Alla kommer att få någon annan i gruppen att göra detta till. Personen lottas fram så att det blir rättvist. Ingen kommer att få veta vem som ska handarbeta till en!
  • När alla har fått en person kommer frågor att skickas till alla via mejl så att det ska bli lättare att veta vad man gillar och inte. Svaren lägger man sedan upp på sin blogg, så att personen som ska pyssla till en kan gå in och titta på dem.
  • Sedan när alla svarat på frågorna har man ca 2 mån på sig att bli klar med projektet och skicka iväg det.
  • Temat kan vara ex. sommar och kriterierna kan vara ex. ett sytt/stickat/virkat/broderat/pysslat projekt som man kan ha nytta av, 1 meter tyg, 1 handarbetstillbehör, något som låter och valfri liten gåva.
  • När du mottagit ditt paket lägger du upp det på din blogg och på den här bloggen med kommentarer om paketet. Och gissar vem som har skickat det till dig.
  • När alla gissat avslöjas det vem som skickat till vem.

När vi har kommit upp i 6 st medlemmar startar första omgången. Om du är intresserad och vill vara med, mejla då namn, adress, e-mail, och adress till din blogg. Eller lämna en kommentar till detta inlägg! Du är också välkommen att mejla om du har några frågor. linn_bjorbrand@hotmail.com

4 kommentarer:

Hiskon sa...

Hej!
Vad skoj!
Jag är gärna med på detta också!
Ska jag göra ngt mer än att anmäla mig? Sprida det vidare?

linnzan sa...

Sprid det gärna vidare, så hoppas vi att vi får några fler som vill vara med! Annars är det bara att mejla adress och blogguppgifter

OttoPippi sa...

Nu har jag också anmält mig genom att maila dig! Hoppas jag inte är ute försent för att vara med?

Kalunji040 sa...

Hej
ja va roligt. Jag är också jätte intresserad.